Štíhlý pas ) , (

4. září 2011 v 16:52 |  Cviky
Most
Základní pozice: Lehněte si na záda, pokrčte nohy v kolenou, celá plocha chodidel je opřená o podlahu. Ruce jsou za hlavou, ale prsty se nedotýkají, pupík přitažený k páteři. Zvedněte hlavu, ramena a současně pomalu zvedejte boky. Vydržte deset až dvacet sekund. Poté povolte svaly a vraťte se do výchozí pozice.

Zdvihy nohama
Lehněte si na záda a natáhněte nohy. Ruce leží podél těla dlaněmi dolů. Pupík přitažený k páteři. Zvedněte natažené nohy do pravého úhlu s podložkou. Vytáhněte nohy o několik centimetrů nahoru a pokuste se několik sekund vydržet. Vraťte se do výchozí pozice a znovu opakujte. Pohyb musí být kontrolovaný, nesmíte nohy zvedat švihem.

Zdvihy s nataženýma rukama
Opět si lehněte na záda, nohy pokrčené v kolenou, celá plocha chodidel spočívá na podložce. Ruce jsou natažené za hlavou, prsty leží na podlaze. Zvedněte najednou natažené ruce (nesmíte je v průběhu cviku skrčit), hlavu a ramena. Vydržte deset až patnáct sekund a pomalu pokládejte na podlahu do výchozí pozice.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.