Jak váhové úbytky dodržet

1. září 2011 v 13:41 |  Tipy, rady, triky, zkušenosti...
1. Stále si kontrolujte váhu a podle ní si určujte, kolik jídla denně sníte.
2. Množství snědeného jídla zvyšujte po dosažení optimální hmotnosti jen velmi pomalu.
3. Obvykle doporučujeme zvyšovat denní energetický obsah o 600-800 kJ vždy po jednom týdnu.
4. Pokud vaše hmotnost začne po nějaké době opět stoupat, vraťte se k záznamům jídelníčku.
5. Občas můžete některé potraviny zvážit, abyste zjistili, jestli jste nepřidali na velikosti porcí.
6. Pokračujte ve cvičení, veďte si záznamy o pohybové aktivitě.
7. Naplánujte si, jak budete řešit zátěžové situace bez pomoci jídla. Pokud víte, že stres, problémy v práci nebo rodině zaháníte jídlem, vyhledejte pomoc psychologa.
 


Komentáře

1 vestec vestec | Web | 12. ledna 2012 v 19:57 | Reagovat

Dobry clanek, hezky blog, podivas se na muj webik?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.