Buďte fit a sťastnější!

1. září 2011 v 14:24 |  Tipy, rady, triky, zkušenosti...
Jste vyčerpaná? Nezáleží na vaší kondičce. Máme zaručené způsoby, jak se donutit i přesto cvičit.

10 způsobů, jak rychle spálit ještě více tuku!
>> Překvapte své tělo! Změna ve cvičení bude pro vaše tělo výzvou. Objevíte nové svaly a hlavně popoženete spalovací režim. Pokud obvykle děláte jogging, zkuste terénní běh a nebo veslování.
>> Pohyb je součástí života. Často ignorujeme fráze o pohybu, protože si myslíme, že stejně nepřinese skutečný účinek, ale on opravdu funguje! Zkuste jít do metra po schodech místo na eskalátoru.
>> Buďte přísní! Aby diety přinesly výsledky, nemusí být složité, ale přísné. Vyškrtnutí alkoholu způsobí úbytek kalorií, když se k tomu navíc budete vyhýbat všem sladkostem, džíny vám budou zase volné.
>> Probuďte svůj metabolismus... Namísto velké večeře zkuste velké snídaně a večer žádné rafinované cukry. Pokud se bez bohatých večeří neobejdete, přidávejte chilli. Popožene metabolismus.
>> Přinuťte se cvičit intenzivněji, ne déle. Intervalový trénink nahodí váš metabolismus a spálí tukové zásoby. Jednoduše sprintujte mezi stromy nebo pouličními lampami.
>> Odpočívejte aktivně. Využijte každou vteřinu, kdy cvičíte. Střídejte dvojice cviků, je to lepší než postávat a čekat, až znovu naberete sílu. Udrží vám to zvýšený srdeční tep, a tím pádem také metabolismus.
>> Cvičte chytřeji! Cvičení, která využívají více než jednu svalovou skupinu najednou, jsou tajným způsobem, jak získat dvojitý trénink za polovinu času. Posilujte například v jednom cviku paže i břicho.
Začněte na lavici (tváří dolů, nohy natažené, síla na předloktí a chodidlech), natáhněte jednu paži na jednu dobu a vzepřete se. Cvičte desetkrát, po pěti opakováních vystřídejte paže.
>> Choďte ven. Cvičení spaluje více kalorií, pokud se provádí venku. A to proto, že vaše tělo musí více pracovat, aby se udrželo v teple.
>> Nejdříve poskakujte. Nařiďte si budík o deset minut dříve a pak pět minut poskakujte. Spálíte až čtyřicet kalorií a probudíte metabolismus.
>> Veďte si stravovací deník... Tím, že si budete zapisovat vše, co jíte a pijete, budete mít dobrý přehled o kaloriích, které jste zkonzumovali.
Místo kávy máta
Silné aroma máty peprné vás dokonale povzbudí. Vyzkoušejte proto místo kávy mátový čaj - kofein odvodňuje nadledvinky, což vede po chvíli k vyčerpání, zatímco mátový čaj dodá energii, která zůstane.
Často doplňujte palivo
Nebuďte více než tři hodiny bez jídla. Hlad totiž snižuje hladinu cukru v krvi, takže se cítíte unavení, podráždění a pak se snadno přejíte. Vyhledávejte potraviny bohaté na vitaminy B.
Nezapomínejte především na svačiny. A naše tipy na malé mňamky: Vejce uvařené natvrdo a rajče na žitném krekru, banán a pět syrových mandlí a nebo nízkotučný jogurt s čerstvým ovocem.
Vstávejte do světla
Výzkum univerzity Washington School of Medicine ukazuje, že vstávání do světla podporuje energii, náladu a produktivitu. Naproti tomu probouzení se pod taktovkou řvoucího budíku vás může po ránu pořádně vystresovat.
Zavažte si tkaničky
Posilujte nohy v botách Chung Chi. Speciálně vytvarované podrážky vás donutí chodit vzpřímeně a přimějí svaly pracovat. Výsledky se dostaví během měsíce. Více na www.chungshiusa.com
Získejte podporu
Stahující spodní prádlo, díky bohu, ušlo od dob korzetu dlouhou cestu. Milujeme především to bezešvé. Je navržené tak, aby vás stáhlo a pozvedlo na všech správných místech, aniž by bylo vidět i pod těmi nejpřiléhavějšími šaty. Jestliže pomoc potřebují také vaše nohy, vyzkoušejte, jak fungují neviditelné punčocháče.
Šokujte samy sebe
Přístroj Ultratone se skládá z nalepovacích polštářků, které do svalů dodávají impulzy nízkého elektrického napětí. Tím je přinutí se stahovat a uvolňovat stejně, jako je tomu během cvičení. Tento přístroj si oblíbila např. Madonna. Nenahradí sice cvičení úplně, ale pomáhá. Ultratone dokáže ztenčit váš pas až o několik centimetrů. www.medicom.cz, 23 415 Kč.
Užívejte spalovač tuků
Konjugovaná kyselina linolová (CLA) je přírodní mastná kyselina, která se nachází ve slunečnicovém oleji a zpomaluje vstřebávání tuků v těle. Vyzkoušet můžete např. Bioaktivní C.L.A. Booster od Pharma Nord, 542 Kč, www.lekarnadomu.cz...
Tajný zloděj energie:
Váš telefon Nespavost, závratě, bolesti hlavy a únava mohou být příznaky přecitlivělosti na elektřinu. Přejděte na analogové hodiny, ploché LCD monitory a zapomeňte také na bezdrátový internet v ložnici.

Šťastnější
Napište si seznam
Každý večer si napište pět věcí - velkých nebo i malých - za které jste vděčná. Podle psychologů vás to povede k oceňování všeho pozitivního v životě, což vás na oplátku učiní šťastnějšími.

Udělejte si čas na štěstí
Lidé to, bohužel, dělají málokdy. Zeptejte se sama sebe, kolik času věnujete tomu, abyste se cítila dobře? Odpověď vás určitě překvapí. Většinou je to méně než pět minut denně. Takže - vyhraďte si čas na pocity štěstí. Jak to uděláte, je na vás.

Nepodmiňujte své štěstí
Říkáte si, že budete opravdu šťastní, až budete mít štíhlejší stehna, lepší kariéru, větší dům, více peněz? Rozhodněte se být šťastní právě teď! Nečekejte na to, co bude zítra nebo za rok, žijeme právě nyní.

Jaké ráno, takový den
Podle učitelů jógy lidé, praktikující Ajurvédu, věří, že první jídlo, které sníte, předurčí vaši celodenní náladu. Doporučujeme proto vypít sklenici vlažné vody, ochucené čerstvým plátkem citronu a nebo limetky. Poradci životního stylu pak doporučují vytvořit si svůj osobitý způsob, jak začít den. Ať už je to jóga, nebo procházka v parku - a pak ho realizovat každé ráno.

Zbavte se starostí
Studie Clinical Psychology and Psychotherapy zjistila, že 85 % věcí, kterých se obáváme, se nikdy nestanou. Na starosti si vyhraďte půl hodiny denně a potom už myslete pouze optimisticky.

Myslete na maličkosti
Místo na dramatické změny myslete na drobné detaily, které vám zpříjemní život. Čím více malých krůčků podniknete směrem k pocitu štěstí, tím šťastnější budete. Představujte si kytici růží jako první věc, kterou uvidíte, až přijdete domů. A že tam nakonec nebude? To přeci nevadí.
Buďte k někomu laskaví
Bylo vědecky dokázáno, že čím jste na svět milejší, tím milejší je svět na vás. Nevěříte? Zkuste se na lidi kolem sebe více usmívat a věřte, že se oni budou více usmívat na vás. Výsledkem bude, že štěstí se rozproudí všude kolem nás. Na světě skutečně platí pravidla karmy - a jakou energii vyšlete, taková se vám vrátí.

Přijměte se, jaká jste
Všechny lidské pocity - strach, závist, úzkost, smutek - jsou pro nás tak přirozené jako zákony gravitace. (A ne, že bychom fyzice nějak zvlášť rozuměli!) Jakmile se odmítnete přijmout taková, jaká jste, zaplatíte za to. Budeme-li si držet negativní pocity od těla, omezíme tím také pocity pozitivní.
Přestaňte si vytýkat, že občas závidíte kolegyni novou sukni a nebo větší zájem šéfů. Stejně tak se přestaňte trestat za to, že občas zhřešíte a v nočních hodinách vypleníte ledničku. Takový je život a všichni jsme dokonalí - právě tací, jací jsme. V dobrém i ve zlém.

Mějte u sebe
Podle expertů na dobrou náladu to může být cokoliv od nahrávky hlasitého smíchu po melodii, která vás povzbudí. Mějte je po ruce vždy, když na vás padne splín.

 


Komentáře

1 vestec vestec | Web | 12. ledna 2012 v 19:57 | Reagovat

Dobry clanek, hezky blog, podivas se na muj webik?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.