Vyzkoušené rady holek kterým se podařilo zhubnout

30. srpna 2011 v 20:31 |  Tipy, rady, triky, zkušenosti...
Blanka:
Mě při hubnutí vždy dělalo problém to, že jsem měla pořád hlad. Teď to řeším tak, že se snažím jíst co nejvíce potravin, kde je vláknina. Ta totiž v žaludku nabobtná a člověk má pak pocit, že je zasycený. Přitom vláknina se z těla vyloučí, takže se tolik neukládá do tuků. Hodně vlákniny je například v ovoci a zelenině, ovesných vločkách, rýži, čočce, hrachu, sójovém masu a celozrnném pečivu.

Lejlina:
Při hubnutí se musí jíst. To je zásada, kterou jsem slyšela už mockrát, a která vážně funguje. Jde o to, že se jí co dvě hodiny velmi malá porce. Nemám tak hlad a hlavně mám pocit, že můžu pořád něco jíst. Jde o to, že si tělo navykne na pravidelný příjem jídla, tudíž se oblbne, protože ví, že nemusí dělat tukové zásoby, protože má jídla dost. Já mám nastavený mobil, takže mi každé dvě hodiny pípne, protože kolikrát zapomenu na to, že mám jíst. Vážně to funguje, už jsem dost zhubla a nemám žádný jojo efekt.

Terka:
Já jsem si kvůli hubnutí založila velký tlustý sešit, který jsem nadepsala hubnoucí deník a do něj si píšu nejenom svoje pokroky ,ale hlavně si do něj lepím všechny zajímavé články, které kde najdu a které si přečtu, abych měla všechny informace pohromadě. Znáte to, člověk narazí na spoustu triků a zajímavostí, jenže se mu často vypaří z hlavy, takže je dobré si to sbírat. Já jsem to pojala i trochu "umělecky"...ke každému článku si nakreslím nějaký obrázek, který s tím souvisí, vyhraju si i s nadpisy a podobně, takže mě pak moc baví si tím listovat a pročítat si ho. No a samozřejmě ten největší přínos to má pro hubnutí. Můj deník má už hodně stran, je moc tlustý a je v něm plno zajímavých informací, takže si ho chtějí kámošky pořád půjčovat. Vedu si tam i přesné záznamy, co mi pomohlo zhubnout, každý den si vedu záznam o tom, co jsem snědla a jestli jsem se ten den věnovala nějakému sportu. Takže jestli můžu poradit, pořiďte si něco podobného, budete mít užitečné rady po ruce a taky přehled o tom, co pro hubnutí děláte.

Kamila:
Když jsem hubla, moc mi to nešlo a přitom se mi zdálo, že dělám všechno, co můžu. Přišlo mi v pořádku, že občas na něčem ulítnu, ale řekla jsem si, že občas nějaká drobnost (sladkost atd.) nevadí. Jenže pak jsem si začala psát deník, co všechno přes týden sním a to úplně všechno, všechny detaily. A to jsem se pak nestačila divit. Denně kávička nebo kakao z automatu, ke kávičce sušenka s čokoládou, k obědu cocacola, tři cukry ráno do čaje, apod. Když jsem pak vystopovala všechny své zlozvyky a zbavila se jich, najednou to šlo. Radím si po nějaký čas všechno zapisovat, tak zjistíte, kde děláte chybu a čeho se máte vyvarovat.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.