Proti tukoví bouchači

30. srpna 2011 v 20:12 | Deni$$MurderDoll |  Tipy, rady, triky, zkušenosti...
  • Jablka obsahují pektin, který vyvolává pocit nasycení.
  • Banány jsou rychlým zdrojem energie se svými přírodními cukry a také stimulují vylučování vody.
  • Hrušky mají vlákniny, které snižují hladinu cholesterolu a vážou tukové buňky.
  • Bobulové ovoce (jahody,ostružiny,borůvky) je bohaté na bobtnavé látky. V žaludku tedy tvoří pocit sytosti.
  • Citrusy obsahují "tukobijce" vitamín C a také vlákniny. Především pomeranče jsou na ně bohaté.
  • Papaya je kaloricky chudá, protože obsahuje balastní látky.
  • Artyčoky - jejich látka Cynarin pomáhá játrům při detoxikaci.
  • Čekanka má extrémně nízkou kalorickou hodnotu. Je v ní hořká látka Intybin, která zrychluje trávení.
  • Zelí - jeho pevná kozistence v syrovém stavu vyžaduje silné žvýkání, což samo o sobě je pozitivní, navíc nemá téměř žádné kalorie.
  • Mrkev - její balastní látky pomáhají při hubnutí. Nejlepší je nakrájet ji na proužky a dávat si ji k svačině.
  • Brokolice - jedna z nejužitečnějších zelenin obsahuje mnoho vitamínů a minerálních látek, které jsou důležité při destrukci tukových buněk.
  • Pórek - kromě užitečných látek obsahuje také kalcium, důležité při trávení.
  • Chřest nemá skoro žádné kalorie ( asi 16 kcal na 100g), zato je bohatý na vlákniny. Odvádí přebytečné tekutiny z těla.
  • Rajčata jsou bohatá na vápník, který optimalizuje krevní oběh.
  • Vodní řasy - pravá balastní bomba, bez kalorií, a navíc obsahují jód urychlující trávení.
  • Bylinky jako pažitka, bazalka, petrželka... přinášejí do těla vitamin B a zlepšují látkovou výměnu.
  • Hrášek je sice hůře stravitelný a občas nám dělá ve střevech potíže, ale vyrovná to tím, že má málo kalorií.
  • Fazole obsahují vlákniny a vitamíny, které urychlují trávení.
  • Čočka se také špatně stravuje, je to s ní stejné jako s hráškem.
  • Odstředěné mléko obsahuje aminokyseliny vyvolávající pocit nasycení.
  • Jogurt dodává do těla probiotika zlepšující činnost střev a pomáhající hubnout.
  • Plísňový sýr je bohatý na syté proteiny, což znamená, že ho nemusíme sníst velké množství.
  • Nízkotučný sýr - bílkoviny a vitamin B12 aktivují látkovou výměnu.
  • Mozzarella je bohatá na bílkoviny, což při trávení funguje jako spalovač tuků.
  • Treska se vyznačuje velkým obsahem proteinů a jódu, což dohormady aktivuje naše trávení.
  • Sépie prakticky neobsahuje žádný tuk.
  • Okoun říční - jeho maso je obzvlášť zdravé - plné aminokyselin, ze kterých si naše tělo vyrábí noradrenalin a dopamin, látky nutné k hubnutí.
  • Mořský losos je dobře stravitelný a zároveň obsahuje důležité bílkoviny pro stavbu našich svalů.
  • Langusty jsou bohaté na důležitý jód.
  • Tuňák konzervovaný ve vodě - zásobuje nás důležitými omega3 kyselinami, redukujícími tukové ostrůvky v krvi.
  • Pstruh je nosičem životně důležitých látek a přitom nemá téměř žádný tuk.
  • Platýz je plný vitamínu D, který zlepšuje látkovou výměnu v našem těle.
  • Humr - bohatý zdroj zinku, který udržuje inzulin v krvi na optimální úrovni.
  • Krevety mají ideální kombinaci jódu a zinku, což se našim tukům nelíbí.
  • Krůtí prsa jsou bohatá na bílkoviny a jejich konzumace zaručuje, že se vyhneme jo-jo efektu a že se nám tedy váha brzy nevrátí na stejnou úroveň.
  • Telecí filé je téměř bez tuku.
  • Hovězí játra - vnitřnosti bohaté na vitamíny, které umožňují regulovat váhu.
  • Rostbíf, maso bohaté na bílkoviny patří k chutným dietním potravinám.
  • Libová šunka obsahuje protein, který nenese mnoho kalorií.
  • Žitný chléb, kromě toho, že obsahuje zdravé látky, pomáhá pomaleji vstřebávat cukr do krve než například bílý chléb.
  • Vícezrnný chléb - jeho balastní látky omezují usazování tuku.
  • Knäckebrot či extrudovaný chléb - látky v něm obsažené přispívají ke snížení hladiny cholesterolu.
  • Přírodní rýže (Natural) srovnává výkyvy hladiny krevního cukru a obsahuje užitečné balastní látky.
  • Chilli zrychluje výdej energie, spaluje kalorie.
  • Skořice se stará o to, že potřebujeme málo inzulinu a necítíme hlad.
  • Minerální voda - vápník, který se v ní nachází, zajišťuje, že tuk je tělem správně využit a neukládá se.
  • Káva zvyšuje výdej energie a spalování tuku.
  • Zelený čaj obsahuje hořčiny, které pomáhají při hubnutí.
  • Tofu, bohaté na bílkoviny a látky podobné hormonům, pomáhá hlavně ženám v přechodu při hubnutí.
  • Vajíčka oplývají lecitinem a aminokyselinami, látkami užitečnými při hubnutí.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.